20 Mayıs 2010 Perşembe

Banyolar



Beğendiğim banyolar, aslında bir tek banyolar değil genel olarak mekanlar, hep aydınlık ve sanırım herkesin öyle. Fakat bizim banyolarda genelde pencere olmadığından doğal ışık bulunma imkanı yok. Beyaz kullanarak ferahlık sağlamaya çalışıyoruz, bu sefer de temizliği zor. O yüzden doğal taşlar ve renkler dengeyi sağlamak açısından bir seçenek olarak aklımda. Duvar rafları , duş bölmeleri ve naturel renkler gibi detaylarla bazı banyo örnekleri...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

8 yorum:

Hande dedi ki...

bu ikili lavobalar çok hoşuma gidiyor, ame mekan dar işte uygulayamıyoruz :)

rainforest dedi ki...

Geçen gün ben de bunu düşündüm..bizim evlerimizin banyoları hep evin en dip dehliz ve karanlık bölgesine neden konuşlandırılır acaba...ve sinir oldum bu duruma...gerçekten banyolarımızda mutlaka cam ve ışık kaynağı olmalı aslında...bu banyoların bu kadar güzel olmasının en büyük nedeni bence de bu :) çok güzel görünüyorlar...

Meral Erdoğan dedi ki...

evin enn sevdigim bolumu... soguk taslarina ciplak ayaklarla basmak, hediye müzik kutusuna romantik song yerlestirip bol kopuklu kuvette uyuyakalmak istiyorum tamsuan!

zizimcim, su aslanayaklilardan bir tane almayı nasil istiyorum bilsen. bir loft dairem olsa da camin kenarina yerlestirsem bir tane di mi ?

zizim bizim dedi ki...

hande ben de seviyorum ikili lavaboları :)

rainforest bence de gün ışığı alan banyolar çok daha hoş oluyor, belki değişir bu anlayış zamanla :)

meralcim loft daire ve camın yanında müzik eşliğinde köpük dolu ayaklı küvet oy oy oy :)) olur olur yerleştir camın yanına, ama meraklı komşular olmasın sonra ;)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Beyalara bayildim.AMA mekan darligi yokmu?insanin icinde Kali veriyor..

zizim bizim dedi ki...

çilekli kız genişçe banyolu bir evin olur umarım :)

ŞuŞu dedi ki...

Banyolar süper ama meralin yorumu daha süper,eridim bittim yorumu okuyunca:)

zizim bizim dedi ki...

şuşu meral postu ezdi geçti yorumuyla valla. bazen öyle güzel yorumlar geliyor ki kendi yazımı kaldırıp onları koyasım geliyor :))