12 Eylül 2011 Pazartesi

Şeker işler


Önceden kapının önünde yerini alıp bekleyen taraf olmaya alışmışım zaten, yine aynı şey. Hazırlıklar tamam esas kız ortada yok. Bu şekerler durmaktan bozulursa ana kız bir fiyaskoya imza atabiliriz :)


Kız bebek kıyafetlerinin klasik pembe tonunu görmekten fenalık geldi. Satılan şeker malzemeleri de aynı pembe olunca imdadıma turuncu puantiye yetişti. Hala o kadar güzel pembe tonları varken, her şey niye aynı pembe tonunda üretiliyor çözebilmiş değilim. 


Saksıyı da Bauhaus'ta görünce beğendim ve "biraz" süsledim. Kızım da böyle kokoş bir şey olursa ne yapacağım bilemiyorum.Tabii bunları yaparken, yine bir önceki gibi, bir daha şeker yapmayacağıma dair kendi kendime sözler verdim. 


İlk fotoğrafta bir de kapı süsü var ama o da sonraya kalsın. Nasıl olsa bu kızın daha geleceği yok. Vaktimiz var.

Bunun üstüne "ay en rahat zamanların kıymetini bil" diyenler varsa tavsiyem; demeyin. Dokuz ayın sonunda; annelere ne söylersen hangi klişe cevapları alırsın diye bir şeyler yazabilecek kıvama geldim galiba ;))  

Şimdi gidip yürüyeyim de şu kızı dürteyim biraz...

14 yorum:

Ipek dedi ki...

Ne kadar tatli sekerler, renkler harika, ben de acik pembeden biktim simdiden, farkli renkler arayisina giriyorum her birsey alinacaginda. Bu sekerler ilham verdi, hemen ben de gidip baby shower sekeri hazirlamak istiyorummmmm :)

DenizasToysJoys dedi ki...

Ne kadar harika bir şey oldu! Dizayna bayıldım. İlk başta gözler gibi görünen kuşlar, puantiyeler, kalpler ve şekerler - hepsi baş döndürücü! Bravo!

cafenoHut dedi ki...

Ben bu şekerlerin beni beklediğini bilsem nasıl geleceğimi bilmezdim... Ellerinize sağlık harika olmuşlar.
Mutlu mesut sağlıklı gelsin kızımız geç gelsin olsun...

yıldız dedi ki...

Şekerler hazır şeker kız beklemede:))

battodol dedi ki...

♥ bayıldım bu şekerlere, çok güzel olmuşlar zizim. hadi sağlıcakla gelsin pamuk şeker ecem :)

NzN dedi ki...

ah ziziimm gül geldi de çattı mı bilee??? kızın keyfi yerinde demek ki. geleceği zamanı en iyi o bilir. en dogru zaman neyse o zaman sağlıkla, neşeyle geliversin anasının kucağına. hele ki böyle süslerle püslerle karşılanacaksa o ooo :))

ellerine sağlık. nefis görünüyorlar ciciler.

Meyra dedi ki...

renk cümbüşü var bu karelerde senin kız hala ağırdanmı alıyor:))çok ciciler sağlıkla kavuşun prensesine...

ceydabural dedi ki...

severim ikinizide nasıl güzel olmuş o şekerler :) hadi sağlıkla gelsin :))

ayci dedi ki...

Uzun zamandır, ne blog okuyabiliyordum, ne de yazabiliyordum....ve şimdi kaç ay sonra buraya geldigimde resmen şaşırıyorum...

inanılmaz birşey.
hamilesin. ve hatta kızın olacak.
bu ne kadar güzel birşeydir...

Bilmiyorum...veya biliyorum cok mutlu oldum ;)

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

Zaman ne kadar çabuk geçiyor gerçekten bir geldim hamilesin bir geldim doğrumak üzeresin. Her zaman ki çok şeker ve zevklisin yaptıklarına bayıldım :)) Sağlıkla gelsin kuzun bizleri habersiz bırakma ziziciğim, öpüyorum :))

bırtutamkekik dedi ki...

şekerlerr harika olmuşş:))
sağlıkla kavuşun bebeğinize..
seve seve takipteyim...
bende beklerim sayfama...
sevgilerimle...

Meral Erdoğan dedi ki...

her sey yolunda mi? cok ozledim biline :)

kutupayusu dedi ki...

zizimcim bebişine kavuştun sağlıkla inş .. haberlerini beklyorum :)

zizim bizim dedi ki...

acai_berry evet pembe görmekten fenalık geliyor bir süre sonra değil mi? zaten hediyelerin çoğu da pembe geliyor. teşekkür ederim, ben yazana kadar belki de çoktan baby shower olmuştur hstta bebek de olmuştur :))) sağlıkla kucağına alman dileğiyle :)

deniza17 ben de senin tasarımlarının her birine bayılıyorum, o yüzden senden duymak ayrıca hoş :) teşekkürler

cafenoHut çok teşekkürler :) şekerler beğenildi ama işin kötü yanı tek tek uğraştığım için ben verirken biraz zorlanıyorum :) hepsi çocuğum gibi :D

yıldızcım geldi de 2 aylık oldu bile :)) ne çabuk???

battodol çok teşekkür ederim, geldi şükür şeker ecem :))

NzN zaman geldi geçti, bizim kız 2 aylık oldu ben daha yeni yanıt verebildim. geleceği zamanı çok iyi ayarladı valla. güzel dileklerin için çok teşekkürler :))

meyra aslında zamanından 5 gün evvel geldi, ama bana 38. haftadan sonra zaman geçmiyor gibi geliyordu :)) teşekkür ederim

ceydacım seninki de sağlıkla gelsin evinize neşe getirsin :)

ayci ya aslında sen gelene kadar ben doğurmuşum bile :)) "sen ne zaman cevap veriyorsun" diye sorma ama ;) teşekkür ederim ben de seni burada görünce mutlu oldum

burcucum habersiz bıraktım bir miktar galiba, zaman doğumdan sonra çok daha hızlı aktı :) teşekkür ediyorum ve öpüyorum

birtutamkekik teşekkürler, beğenmenize sevindim, sevgilerimle

meralcim artık yolunda, ben de özledim, öpüyorum kocaman :)))

kutupayucum kavuştum kavuştum, nihayet kavuştum diyecek zamanı da buldum :))) öpüldün