1 Mart 2010 Pazartesi

Polyvore



Benim çoğu şeyden biraz geç haberim oluyor herhalde :) Ara sıra şimdi ben bunu yazayım ama belki herkes biliyordur diye düşünüyorum. Sonra da tek olamam diye yazayım diyorum. Böyle gel gitler :)

Burayı da yeni öğrendim. Gördüğünüz gibi çeşitli kategoriler var birleştirip kombin yapabiliyorsunuz. Bir tek kıyafet değil, ev eşyaları, yazı tipleri, aksesuarlar türlü seçenekler mevcut. Seçtiğiniz parçanın fiyatı, markası gibi bilgileri de görebiliyorsunuz. Zaten gezindiğiniz bloglarda bu tarz görsellerle karşılaşmışsınızdır.


Photobucket 

Resimdeki her şey oradan değil, bazı şeyler eklemek için eski yönteme döndüm. Bir de bu renk tonlarını çok seviyorum :)

remodelista, yastık: etsy, beecrowbee, polyvore

4 yorum:

yıldız dedi ki...

Ne kadar güzel değil mi büyük kızlara oyun oynatmak gibi;))

zizim bizim dedi ki...

yıldız çok eğlenceliymiş, hakikaten oyun gibi :)) bir de seçtiklerin hoop diye dolaba yerleşse ne güzel olurdu ;)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

merhaba;
ben de epey bi geç öğrenmiştim bu polivore u. ama bazen öyle bir alıyor ki insanı içine zaman çabucak geçiyor.hele başka sayfalardan eklemek yapmak bence süper fikir.bir sürü güzel şey çıkıyor ortaya..masal dünyası gibi.her istediğin anında sende:)
keyfini çıkartın
sevgiler

zizim bizim dedi ki...

tuğba merhaba, evet gerçekten keyifli bir şeymiş :) ben de o akşam bir hayli vakit geçirmişim farkında olmadan. size de sevgiler..